Subject: FW: Põrgumäe VII liivakarjääri maavara kaevandamisloa pikendamise taotlus
From: "Tiit Harjak" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Fri, 6 Dec 2024 17:14:37 +0200

Tere,
edastan registreerimiseks Rein Kallasele.

Parimat,

Tiit

From: Tanel Mäger <[email-masked]>
Sent: Thursday, December 5, 2024 10:45 AM
To: Tiit Harjak <[email-masked]>
Subject: Põrgumäe VII liivakarjääri maavara kaevandamisloa pikendamise
taotlus

Tere!

Kobras OÜ koostab Tartumaal Elva vallas Vahessaare külas asuva Põrgumäe
VII liivakarjääri (varasema nimega Põrgumäe VII kruusakarjäär, nime muutus
tulenes maavara kategooria ümberhindamisest) maavara kaevandamisloa
pikendamise taotlust. Kuna mäeeraldise ala on väga väike, siis soovib loa
omanik mäeeraldise teenindusmaad suurendada, et mahutada alale ära
kattepinnase vallid ning karjääri toodangu laod. Selle soovituse on andnud
karjääri kontrollimise käigus ka Keskkonnaamet, kuna praeguses
ruumikitsikuse tingimustes on osa ladusid ning katendivalle kuhjatud
väljaspoole hetkel kehtivat mäeeraldise teenindusmaad.

Mäeeraldise teenindusmaad soovitakse kattepinnase vallide mahutamiseks
osaliselt laiendada ka kuni ca 10 ulatuses Elva-Puhja riigi kõrvalmaantee
nr 22150 kaitsevööndiga kattuvale alale (vt mäeeraldise plaan). Palume
kooskõlastada mäeeraldise teenindusmaa kattumise riigitee kaitsevööndiga.

Lugupidamisega

Tanel Mäger

Geoloog, diplomeeritud mäeinsener tase 7
Kobras OÜ

-------------------------------------

Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid.

E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt väljendatud loata
edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele avaldada.

Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu, teavitage
sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.